2012-01-05

Snöstorm

Jag fattar inte hur det kan falla så fruktansvärt mycket snö på en dag som det gjorde i går... från det vi steg upp på morgonen tills det vi gick & la oss på kvällen snöade det utan uppehåll. Inga plogbilar syntes till på hela dagen så man kan nästan påstå att vi var helt insnöade. Det blev inte så mycket annat gjort än att skotta snö under hela gårdagen.

Dottern fyller år om 2 veckor & i tisdags fick hon en tidig födelsedagspresent av oss... ett set med skidor, pjäxor & stavar, så hon var ute & åkte skidor igår - mitt i snöovädret. Men roligt hade hon iaf & det är ju det viktigaste.

Rean i webshoppen går över förväntan, vill du hinna vara med så skynda dig in & fynda :)
Till veckan kommer jag att börja lägga upp nyheter för 2012.
Nu kan du dessutom få smycket i en fin presentask med en personlig hälsning i fall du vill skicka smycket som gåva direkt till en vän. Kostar bara 25 kr extra.
Håll utkik. Hoppas du hittar något du gillar :)

1 kommentar:

  1. Tack :D Jag är nöjd med min lilla hörna jag fått till där och vad kul att jag kan inspirera dig med. Att inspirera är hela syftet med bloggen <3

    Allt är bra med oss annars, låter som det är bra med er också. Skidor och allt, vad kul för Sofia :)

    Kram Kram <3

    SvaraRadera