2012-01-12

God morgon

God morgon denna snöiga dag ( det snöar i norr iaf).
När tösen farit till skolan tog jag med mig hunden ut på en promenad... tror hon tyckte att vi var knäppa som skulle gå på promenad kl 8 på morgonen, men skönt var det trots snön.

I dag borde jag egentligen städa, men jag orkar verkligen inte det! Det finns så mycket roligare saker man kan göra i stället.
Bl a så håller jag på att bygga upp den nya webshoppen som lanseras om ca 1 månad. Den påminner om webshoppen jag har nu, men med bättre möjligheter & smartare lösningar. Tror det kan bli riktigt bra då det är klart.
Ska även hinna fixa med några beställningar i dag.

Dags att sätta fart om det ska bli nånting gjort i detta hus i dag :)

1 kommentar:

  1. Här Ösregnar det ute ida' ....
    Ska bara mysa med min Micke ♥

    /Kram vännen

    SvaraRadera