2012-01-17

10 år

I dag för 10 år sedan förändrades vårt liv för alltid. Då föddes vår älskade dotter.
Tänk att 10 år kan gå så fort! Känns helt fantastiskt att få uppleva denna dag tillsammans.

<3 Hipp hipp hurra för vår Sofia, 10 år i dag <3

På morgonen har vi hunnit med lite födelsedagsfirande med presenter & god frukost.
I eftermiddag kommer mormor & morfar, mostrar med resp. + kusinerna hit & firar :)
Men firandet började ju redan i söndags, då kom bästa V. & hennes man hit på fika & så klart hade även de med sig presenter till 10-åringen :)

Nu ska jag städa lite & göra fint tills kalaset... Smyckespysslandet får vila i dag :)

1 kommentar:

  1. Sjunger det finaste jag kan...
    ♫ Jag Grattulerar...Jag Grattulerar ♫
    Jag Grattulerar Sofia ida' ♪

    Hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaaa'
    ♥-ligt GRATTIS på din 10-års dag,Sofia/Kram

    SvaraRadera