2011-12-12

Tyst...

Nu har det varit tyst här i bloggen ett tag, men det är som alltid fullt upp med beställningar så här i juletid. Där emellan ska man även hinna med lite julklapps-shopping, städning, lite bak & matlagning.
På söndag kväll var vi på mysigt luciafirande i byagården. Det är så trevligt & ger en sån härlig stämmning inför den stundande julen.

Snö har vi åxå fått... så det räcker & blir över, nu är jag mer än nöjd! Jag har börjat slå in julklappar i dag. Mysigt att stänga in sig i ett rum alldeles ensam, med julmusiken som spelar på stereon & slå in alla paketen. Dock är jag inte helt klar ännu, men jag har iaf kommit en bra bit på vägen.

Nu ska jag ta & göra natt. Då kanske jag orkar masa mig upp & njuta av luciorna på TV:n i morgon bitti.

1 kommentar:

  1. Låter mysigt med Snö & Luciafirande i Byagården :)
    /Kram vännen

    SvaraRadera