2011-12-18

4:e advent

Trevlig 4:e advent. Om en vecka är det julafton & om en månad fyller min dotter 10 år. Tiden går så fort.
Ute vräker det ner snö & tro det eller ej, men jag har faktiskt fått en liten gnutta julstämmning.

För några år sedan vågade jag inte ens hoppas på att få ha min älskade dotter i livet & få dela 10-årsdagen tillsammans med henne... livet är fantastiskt & jag är glad för varje dag jag får tillbringa med min underbara dotter. Hon är en kämpe utan dess like!

Alla julbeställningar är nu skickade, så nu håller vi tummarna att posten sköter sitt jobb så att de hinner fram innan julafton :)
Nu ska jag mysa med pepparkakor & julmusik i min ensamhet. Dottern & hennes far är ute på äventyr med fyrhjulingen :)

1 kommentar:

  1. Underbart,vännen...detta känns i mitt ♥...
    Ha det så mysigt med pepparkor & Julmusik/Kram till Er från mig!

    SvaraRadera