2011-10-21

Klockor & ringar

I dag har jag fotat en massa nyheter, som till veckan kommer att dyka upp på hemsidan.
Nya halsband, armband, klockor & stansbara ringar.
Har ni några önskemål om vad ni skulle vilja hitta för smycken i webshopen så berätta gärna. Just nu köper jag en massa nytt material... det är mycket ädelstenar, sötvattenspärlor & porslinspärlor som kommer att dominera i höst & vinter.

Glöm inte bort att delta i Önsketävlingen, där du kan vinna ditt drömsmycke! Tävlingen pågår tills den 3/11 kl. 18:00.

I månadsskiftet oktober/november kommer ännu en nyhet i webshopen.
Jag kallar det Månadens vara. Det / De smycken som ligger i den kategorin kan man köpa till extra förmånligt pris under hela månaden. Den 1:a varje månad kommer nya smycken att läggas upp i den kategorin.

Nu är det helg & i morgon tills på söndag är jag & maken barnlediga... undra vad vi ska hitta på då!? Kanske ett restaurangbesök & bowling eller bio. Eller så är vi bara hemma, äter gott, kollar på film & tar det lugnt.

1 kommentar:

  1. Så roligt med Månadens vara ♥...
    /Kram min vän!

    SvaraRadera