2011-09-11

Ny blogg

Nu har jag bestämt mig... det är här jag vill ha min blogg, nu & i fortsättningen :)
Ni får gärna följa bloggen så att ni inte missar några nyheter eller uppdateringar.

För er som inte sett det så har jag uppgraderat hemsidan till en webshop. Allt för att det ska bli enkare & mer överskådligt, både för mig & för er :). Kika gärna in & botanisera bland mina smycken.
Hittar du något du gillar, så gör gärna en beställning.
Självklart tar jag även emot beställningar om du har egna önskemål om färg & utseende.

Nyheter kommer att läggas in i webshopen i morgon, det är lite försenat, eftersom jag har legat däckad i en förkylning. Men nu känns det som att jag börjar vara på bättringsvägen, så nu är det full fart i verkstaden igen :)

2 kommentarer:

  1. Lycka Till med din fina nya blogg,vännen/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Du gör jättefina smycken helena =)
    Har lagt upp dig bland mina bloggar jag läser nu =)

    SvaraRadera