2011-09-26

Dagens...

Hade stora planer för dagen... men jag fick snabbt omprioritera då dottern blev hemma från skolan idag, genomförkyld. Men eftersom hon ligger & vilar mest hela tiden så hinner jag med en hel del iaf.
Fick en stor laddning av pärlor med posten i dag, så när det är sorterat ska jag börja tillverka. Det blir en massa fint hoppas jag :)

Bl a fick jag hem dessa fina hematit-pärlor i 3 storlekar

ovala Cloisonné-pärlor i 5 olika färger

& dessa fina kors

På morgonen har jag suttit & sorterat pärlor i massvis. Hittade en undanstoppad påse med hur mycket pärlor som helst :). Pärlor som jag tidigare inte vetat vad jag ville göra med dom. Vissa av pärlorna vill jag fortfarande inte ha, men det fanns en hel del fint där åxå :)

Nu ska jag gå & fortsätta jobba en stund medan dottern sover.

1 kommentar:

  1. Oooo Hematit är ju sååå vackra ♥...
    /Kram från mig i Höst ☼

    SvaraRadera