2012-02-09

Nytt på gång

I går fick jag hem en jättebeställning med en massa smått & gott, så i kväll när dottern har nattat & maken jobbar ska det pärlas massor.
Har i dag även gjort en jättebeställning på material från en pärlshop som ska stänga ner, så där var det fina rabatter just nu :). Jag håller tummarna att jag får det paketet med posten i morgon :)

Så håll därför utkik i webshoppen... en massa nyheter kommer att dyka upp inom kort!
En nyhet är bl a att öronkrokarna till örhängen i fortsättningen kommer att vara i äkta silver.
Så då kan även de med nickelallergi använda mina örhängen.

Senaste tiden har jag fått en massa beställningar på just pärlsmycken & det är verkligen så kul. Då får jag göra det jag gillar allra bäst... att pärla, designa vackra smycken i olika färger av vackra pärlor :)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund & se film tillsammans med Sofia, som är sjuk & därför har varit hemma från skolan hela veckan.

1 kommentar:

  1. Ooo,va underbart & du gör ju sååå vackra smycken,vännen!
    ♥-e Kram

    SvaraRadera