2011-11-29

Smyckrat till mig själv

I dag när alla beställningar gjorts klara gjorde jag halsband + örhängen till mig själv som jag har tänkt att bära på julafton. Röda jadepärlor, vita vaxpärlor & silverfärgade strassrondeller. Ett kort halsband som glimmar fint pga strassen :). Väldigt enkelt men i mitt tycke väldigt fint.

Har beställt en julklapp till dottern i dag. Trots att jag gör smycken själv så kan det ju vara roligt för henne att ha andra smycken än de mamma har gjort. Det blev ett par örhängen, "Döskalleänglar" med lila huvud, svarta vingar & svart kjol... Hon är väldigt inne på döskallar just nu, det tycker hon är grymt coolt. Hon såg dessa örhängen för ett par dagar sedan & ville verkligen ha dom så då bestämde jag att hon får de i julklapp :). Bild kommer när jag fått hem de :)

Nu ska jag natta så att jag orkar med morgondagens beställningar.

1 kommentar: